autum copy

Friday, September 21, 2007

that's what she said.

edit Collioure hors saison, France.

這次我出去旅遊 除了電腦塞了滿滿的相片 小腿上因為穿了 legging 又曬了太陽黑白分明 或是有了不同的體驗外 我覺得我最大的收穫就是一句別人跟我說的話

因為是法國人英文不是很通 但是我聽了之後還是久久不能忘記 而我也不想忘記

事情大概是發生我在 France 住宿家庭的時候 因為 French generally speaking 晚餐時間都很晚 尤其是那天 八點多了我們才要開始吃飯 但是那天早上我街受了另一個人的邀請晚上去欣賞一年一度的相片展的開幕 我想 homestay 的媽媽辛苦的為我們及她家人準備了一天的晚餐 臨時說要走不禮貌 我以這個理由回絕了 但是其實我真的很想去 畢竟這是從全世界來的作品啊

第二天 我們見面

她說 "If you really want something, be brave and try, and you will get it." 有時候我常會怕東帕西而 miss 掉很多很棒的東西 或許那天如果我跟 homestay mom 說我要取參展 我會看到怎樣美麗的東西? 我到今天偶爾還會wonder

現在想起來目前我的人生最充滿色彩的時候都是一些我最勇敢的時刻. so, be brave. I might not get what I want at the end, but It's gonna worth it.

just wanna share

5 comments:

Lawrence said...

cheers!

Emma C said...

as you said
Be brave!
Talk to the guy and ask his MSN!!

Illustration again* said...

哈哈哈

u make me look so horny lol
well he's just an incentive for me to go to class....for now. XD

Emma C said...

YOU ARE!!
昨晚通完電話後 我更加確定了

Illustration again* said...

geeee...我想我老了
有事要跟你說但一直想不起來....

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from maktubowl. Make your own badge here.