autum copy

Wednesday, October 3, 2007

i don't love you, but i miss you

europe II 049

europe II 055



現在是溫哥華晚上十一點十七分三十七秒
聽著張震嶽的思念是一種病
跟三個朋友說完電話
看完 60 台的 MI3
還有十點的 csi NY
我突然想起在北京的你 (還有你!)

你們兩個不在這裡勒
那誰要當我的受氣袋啊
誰要聽我花痴的苦水啊

v 又到日本去了
只剩我和 w
我又不常 clubbing
看起來你們吃遍了好餐廳看了美女也被騙上了賊車 (哈!白痴)
:)

快回來
我好想去年的 WHISTLER 之旅

5 comments:

Anonymous said...

拿那種相機..自拍好像有點浪費..
什麼時候才要給我看全部的照片~
不過..在法國..胖了嗎? 哈

之後有個帥哥當鄰居..就可以少想別人了.
30 days of night, Oct 19th!

Illustration again* said...

haha it takes me a while to figure out who u r...

.....and what about october 19th?

Illustration again* said...

haha oh yeah now i get it.
sure oct 19th. hooray!

u know now my family's got a HD tv, and it feels totally different watching CSI whatsoever. so realistic. hahaha.

Lawrence said...

喝醉了來補一篇新文吧? XD

thisummerci said...

iloveblog4, 引頸期盼中!


好愛第二張!: )

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from maktubowl. Make your own badge here.