autum copy

Saturday, September 8, 2007

To my dearest Vancourists

IMGP6159.JPG

是的,我終於可以上網了。

不是,我還沒回到溫哥華。

今天我的剛離開待了三個星期的法國,到了倫敦。有好多故事說,有好多照片看。
不過能到一個我懂語言的國家,好.高.興.
但是我現在超累,等下星期我就回去了,and I'll see you guys around!!

4 comments:

postcards from far away... said...

超想看照片的!:)
Welcome back~

Winnie said...

hello back*

come back tiffany!!!

Emma C said...

鈕承澤我等你等好久了...
快給我回來!!!
我有在MSN留言給你喔

Illustration again* said...

[dear all]

X)

[emma]
誰啊,你說誰?
哈哈 你在寄一次電話號碼給我
just in case ~

www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from maktubowl. Make your own badge here.